Barcelona Energia permet ajornar el pagament de les factures als seus usuaris

Barcelona Energia permet ajornar el pagament de les factures als seus usuaris

⦁ L’operador elèctric metropolità facilita el pagament dels rebuts durant un període de 3 mesos per pal·liar els efectes provocats per la situació d’excepcionalitat actual

⦁ El procés d’ajornament es podrà sol·licitar a través del seu correu electrònic abans del 14 d’abril

Barcelona, 31 de març de 2020. Barcelona Energia, la comercialitzadora pública metropolitana, davant de la situació d’excepcionalitat actual de la COVID-19, permet ajornar el pagament de les factures del segon trimestre de 2020 a totes aquelles persones usuàries que ho sol·licitin.

Un cop finalitzat aquest període, l’import diferit es carregarà en sis quotes iguals de juliol a desembre de 2020, sense interessos, amb un càrrec independent a la factura de cada mes.

Segons Iu Gallart, director de Barcelona Energia, “es tracta d’una iniciativa que segueix fermament els nostres valors i la vocació de servei cap a la ciutadania, i amb la qual pretenem mitigar els efectes provocats pel coronavirus dins l’economia familiar”.

L’ajornament esmentat es podrà sol·licitar mitjançant un correu electrònic a consulta@barcelonaenergia.cat abans del 14 d’abril de 2020, facilitant les dades corresponents al contracte signat.

En paral·lel a aquesta mesura, Barcelona Energia manté el seu ferm compromís amb la lluita contra la pobresa energètica i la garantia de subministrament. En aquest sentit, davant de situacions de vulnerabilitat, Barcelona Energia analitza individualment cada cas, amb una estreta col.laboració amb els departaments de Serveis Socials de cada ajuntament de l’àrea metropolitana de Barcelona, en rigorós compliment de la llei 24/2015.

En aquests moments, l’operador elèctric metropolità comercialitza energia 100 % d’origen renovable a més de 1.600 persones usuàries i 4.500 punts de subministrament públics.

Sobre Barcelona Energia

La comercialitzadora pública d’energia de l’àrea metropolitana de Barcelona va començar a donar servei als ciutadans l’1 de gener de 2019 i actualment ofereix assistència a més de 1.600 usuaris de tota l’àrea metropolitana de Barcelona. L’operador elèctric metropolità no només compra i ven energia, sinó que també adquireix un compromís amb les energies renovables, ofereix un servei de proximitat amb assessoria personalitzada, utilitza sistemes de transparència en la gestió, aposta per la innovació tot incentivant l’autoconsum i impulsa la participació ciutadana mitjançant la plataforma Decidim Barcelona Energia.

Compartir: