Coneix… els assessors de Barcelona Energia!

Assessors Barcelona Energia

Coneix… els assessors de Barcelona Energia

Ring! “Barcelona Energia, bon dia”. Així comença el dia del nostres dos assessors. Qualsevol trucada de consulta, contractació o reclamació és gestionada pels nostres assessors, que treballen tots a l’una per oferir un servei d’atenció personalitzada als ciutadans de l’àrea metropolitana de Barcelona interessats en Barcelona Energia.

 

Quina és la missió dels assessors de Barcelona Energia? 

Com a entitat pública, deixem de banda el concepte “client” i adoptem la terminologia “usuari” per dirigir-nos als ciutadans que volen formar part de Barcelona Energia. Sota el lema “treballem amb vocació de servei al ciutadà”, aquest és l’equip encarregat d’apropar els valors i les gestions, els valors y la personalitat de Barcelona Energia als nostres usuaris i ciutadans.

No hi ha cap sol·licitud que no sigui atesa sota la premissa de proximitat i servei vocacional cap al ciutadà. La missió dels assessors de Barcelona Energia va més enllà d’agafar el telèfon o respondre un correu electrònic; tots busquem sempre la màxima qualitat en les respostes, amb un discurs proper però a la vegada precís i clar que ajudi el sol·licitant a resoldre els seus dubtes. Tot l’equip de Barcelona Energia està convençut que existeix una manca de pedagogia sobre el sector elèctric i una pèrdua de contacte real de les comercialitzadores amb els ciutadans. És per això que l’equip treballa una base estratègica amb respostes personalitzades a cada demanda i adaptada a l’interlocutor. Els assessors tenen una llibertat completa a l’hora d’adequar el seu missatge, cosa que requereix una formació i un aprenentatge constants sobre el sector elèctric i habilitats personals.

Aquest és el departament central de la comercialitzadora, ja que el focus de Barcelona Energia són els seus usuaris. Els assessors mantenen relacions molt estretes amb la resta de departament: Marketing i Comunicació, per alinear les comunicacions i el to comunicatiu; Facturació, amb una relació constant per rebre aclariments i solucionar problemes de facturació; i gestió ATR, per saber l’estat de les tramitacions amb la distribuïdora i poder donar una informació actualitzada i veraç.

 

El nostre dia a dia

El Sergio, el Marc i la Yolanda són els assessors que responen per veu o per escrit  les teves sol·licituds. Tots fan tasques polivalents: et donaran suport (i si ho necessites t’acompanyaran) durant tot el procés de contractació, atendran les teves sol·licituds pel que fa a l’actualització de la base de dades, de modificacions del punt de subministrament, resolució de consultes sobre la facturació o qualsevol altre dubte.

Un dels objectius de Barcelona Energia és promoure l’eficiència i l’estalvi energètic, i els assessors són els encarregats de fer els corresponents estudis per optimitzar la potència i la tarifa d’accés contractades, uns elements que també poden fer que estalviïs a la teva factura.

Si vols contactar amb les persones gestores que donen atenció a l’usuari de Barcelona Energia, pots fer-ho mitjançant els canals següents:

  • Telèfon: 900 906 807. L’horari d’atenció telefònica és de dilluns a dijous, de 9.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.30 hores, i divendres de 8.00 a 15.00 hores (de gener a maig i d’octubre a desembre); i de dilluns a divendres de 8.00 a 15.00 hores (de juny a setembre).
  • Adreça electrònica: consulta@barcelonaenergia.cat. Pots enviar les teves consultes durant les 24 hores del dia i et respondrem al més aviat possible.
  • Visita presencial: al Carrer de la Pau, 3-5, 08930 de Sant Adrià de Besós. L’horari d’atenció presencial és de dilluns a dijous de 9.00 a 13.00 hores i de 15.00 a 16.00 hores, i divendres de 8.00 a 13.30 hores (de gener a maig i d’octubre a desembre); i de dilluns a divendres de 8.00 a 13.30 hores (de juny a setembre).

 

La cançó que defineix el departament és…

Yolanda: Després de deliberar, creiem que la cançó que més ens defineix és “Sense tu”, de Teràpia de Shock.

Beth: Per què?

Sergio: No podem viure els uns sense els altres. Som un equip molt ben avingut i això és vital per poder oferir un bon serveis, ja que on no arriba un, ho pot fer un altre.

Marc: A més, som el departament central de comunicacions, ja que col·laborem amb altres departament com ara el de Comunicació, el de Facturació i el d’ATR. Ens agrada pensar que els ajudem a fer que dia sigui més amè.

 

La pel·lícula que mai veurien juntxs…

Tots tres: Una de por!

Compartir: