El 86% de les persones usuàries de Barcelona Energia valora el seu assessorament personalitzat amb un excel·lent.

Assessorament Barcelona Energia

  • El 50,6% de les persones usuàries de Barcelona Energia han respost l’enquesta anual de satisfacció de forma anònima i han puntuat el servei i assessorament personalitzat de Barcelona Energia amb un 8,74 de mitjana
  • El 10 ha estat la puntuació més repetida entre totes les persones enquestades amb un 35% de les respostes i el 86% ha respost que el servei de Barcelona Energia mereix una nota d’entre 8 i 10 punts.
  • El 98% de les persones enquestades recomanaria o ja ha recomanat Barcelona Energia als seus amics/es i coneguts/es.

El 8 d’octubre de 2020 Barcelona Energia, la comercialitzadora elèctrica pública de Barcelona i la seva àrea metropolitana, va realitzar la seva segona enquesta anual de satisfacció sobre el servei i assessorament personalitzat entre les persones usuàries (particulars i pimes), la qual han respost un 50,6% del cens.

Satisfacció amb l’assessorament personalitzat de Barcelona Energia

Els resultats, un any més, valoren el servei i l’assessorament personalitzat de Barcelona Energia amb un excel·lent, concretament, el 86% dels enquestats els puntuen amb una nota superior al 8, i el 35% els valoren amb la nota màxima de 10 punts.

Satisfaccio Barcelona Energia

Aquestes xifres contrasten amb la valoració general de satisfacció amb el servei de les comercialitzadores elèctriques, que no arriba a l’aprovat, segons publicacions de la CNMC, l’òrgan regulador estatal.

Les persones usuàries de Barcelona Energia la recomanen

Com a mostra de l’alta satisfacció, el bon servei personalitzat, la transparència i les tarifes elèctriques econòmiques , el 98% de les persones usuàries de Barcelona Energia recomanarien o ja han recomanat aquesta comercialitzadora elèctrica a un amic/ga o conegut/da.

Recomanada Barcelona Energia

Atenció al client directa i senzilla

En la mateixa línia, de totes les persones enquestades que han intentat contactar amb Barcelona Energia el 94% no ha tingut cap problema en fer-ho. Del 6% restant, el 71% és per haver trucat fora d’horari d’oficina. Les alternatives de contacte a l’atenció telefònica fora d’horari han estat el correu electrònic o esperar al dia següent. Abans de la pandèmia, també hi havia l’opció de l’atenció presencial, que s’espera reprendre un cop restablerta la normalitat.

Bon servei Barcelona Energia

 

Totes aquestes dades, juntament amb altres, seran compartides a l’assemblea anual del Consell de persones usuàries de Barcelona Energia.

No dubtis a inscriure-t’hi per assistir-hi telemàticament, penjar les teves propostes de millora o d’accions de cara a l’any vinent i presentar-te com a candidat per formar part de la Comissió Permanent.

Totes les propostes i candidatures seran votades obertament a l’assemblea del dia 10 de desembre. Inscriu-t’hi abans del dia 6!

https://decidim.barcelonaenergia.cat/processes/preparem-la-segona-assemblea

Compartir: