Reclamacions

Tens altres opcions per reclamar?

Si la resposta a la reclamació no et satisfà, tens la possibilitat d’acudir a la Conselleria de l’Òrgan competent en matèria de consum de Catalunya.

Quins terminis de resposta a les reclamacions hi ha?

5 dies laborables – Tall o baixa del subministrament, facturació, lectures i atenció incorrecta.

15 dies laborables – Cobraments, protecció de dades (LOPD), contractació i gestions online.

Vols Reclamar?

Identifica el teu CUPS:

1. Tens problemes amb l’atenció personal?

Trobes que el tracte rebut per personal de la Companyia distribuïdora o la comercialitzadora Barcelona Energia no ha sigut el correcte.

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

2. Tens problemes amb la facturació?

Si has comprovat la teva lectura i no et quadra amb la facturada, tens alguna incidència en l’equip de mesura, estàs disconforme amb algun concepte facturat, hi ha errors amb els càrrecs bancaris etc…

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

A. PROBLEMES FACTURA:

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

B. PROBLEMES EQUIP DE MESURA:

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

C. PROBLEMES AMB TRANSFERÈNCIES I CÀRRECS BANCARIS:

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

D. PROBLEMES AUTOCONSUM:

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

3. Has tingut problemes amb la contractació?

Falta de claredat amb el contracte, problemes amb el desistiment, disconformitat amb la contractació etc…

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

A. PROBLEMES CONTRACTACIÓ:

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

B. PROBLEMES RETARDS EN GESTIONS:

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

4. Tens problemes amb la gestió d’escomeses?

Disconformitat amb criteris tècnics o econòmics etc…

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

5. Tens problemes amb la qualitat del subministrament?

Si tens problemes amb la qualitat de l’onda, vols reclamar penalitzacions, ..

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

6. Problemes amb d’instal·lació?

Necessites precintar o desprecintar l’equip de mesura o vols fer una reclamació per problemes en la instal·lació?

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)

Incompliment amb el període de resposta d’una reclamació o tràmit

Retard amb la gestió de la reclamació, amb la gestió d’un tràmit etc…

  • Deixa’ns el teu telèfon
  • Detalla el problema (comentari)